Look into my eyes

En dusch kanske?
Fast egentligen inte, orka duscha precis varje dag. Duschade igår ju.
Bara mitt hår som kanske inte är det bästa :P

Hej förresten!

Jag ser faktiskt inte fram emot imorron, av en rad anledningar.

1. Jag börjar kl 5. Kan det bli segare?
2. Jag blir ca 800 kr fattigare.
3. Jag kommer hem helt jävla sent!
4. Jag har flera timmar att bedriva med vad!?
5. Jag kan inte prata med Sebastian. (På normal tid iaf)

Några anledningar till varför onsdagen inte är särskilt uppskattad, men får väl hoppas att den går fort och det är ju trots allt bara 1 enda dag det är så (förhoppningsvis!).
Nästa vecka innebär troligtvis regelbundna tider, men också att jag med all säkerhet lär bli sjuk.
För nästa vecka börjar VFT:n och då blir det en massa barn med en massa baciller som man inte är van vid. Men det blir nog skoj! Ser fram emot det, komma från skolan ett tag.

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0