Living on my own!

Helt slut!

Hello, hej, salut, buon giorno och allt vad det heter!
Som sagt, helt slut.. Vilken dag det har varit och lång framförallt! Var på förskolan redan kl kvart över 7, sen har det vatt full rulle i princip hela dagen och som mest hade vi nog 12-13 barn tror jag. Det ÄR en hel del vill jag lova!
Eftermiddagen blev dock ganska lugn, vilket var välbehövt. Kort om personal hela dan, ska egentligen vara 4 ordinarie men idag var de bara 2. Tur jag och en praktikant var där, annars hade det vatt jobbigt.

Lika lång dag imorgon, vilket innebär att House Of Pain inte är ett alternativ. Måste avboka min tid idag.
Vågar inte, jag är tönt. Sådär jättemycket tönt faktiskt, kan man inte så kan man inte ju..

Stockholm nästa helg, oj vad nervöst!!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: matilda

Se hit!

Inga får glömmas bort.

Länka till mitt inlägg i min blogg http://elitecyclist.blogg.se/?tmp=17190235 och sprid detta!

Ingen får glömmas bort. Alla är dem barn, barn som ska få hjälp.

/Matilda

2009-03-17 @ 20:07:39
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-18 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0