Leaving it all with my only friend

Just nu tvättar jag, jag försöker förbereda inför imorgon. Inför Stockholm och Björnrike/Härjedalen.

Det har snöat idag, eller rättare sagt imorse. Då vid 7- halv 8.. JA! Jag var vaken då, jag har varit vaken sen kl 7. Känns helt mongo, men uppe i tid och hinner fixa allt jag ska. Plus att jag kanske på nåt sätt kan förbereda mig inför den muntliga examinationen imorgon, fast jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det bara.
Får hoppas att det går bra ändå, annars är det faktiskt inte hela världen. Förhoppningsvis kan man göra om det, eller på nåt sätt rätta till så att man blir godkänd. Det löser sig, jag ska inte oroa mig.
Jag har en rolig liten kort semester framför mig, får fokusera mig på den istället (Och hoppas att jag inte bryter några ben :P:O).

Det får bli en produktiv dag idag!
S<3

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0