Jag vågar fan inte!

Anyways, om 1h..
DÅ SMÄLLER DET =D WOHO!!!

Hejsan på er!

Jag har sovit lite inatt, somnade kanske kvart över 11 och väckte mamma halv 3 och gick upp igen kl 5, eller kanske kvart över t.o.m. Men en kvart mer eller mindre, vad fan gör det egentligen? Inte så mycket, NEJ! Just det! :P
Vi var ute i hela 2h idag, barnen var nog trötta när vi kom och de flesta slockna som Liljeholmens efter maten..... De är så söta dom små liven, man vill ta med dom hem och de skänker så mycket glädje och är helt oförutsägbara =D! Skulle tro att jag trots allt har hittat rätt nu, det känns rätt bra faktiskt =)

Hoppas jag somnar i tid imorgon.... Eller? Hallå!? Vad håller jag på med? Ikväll menar jag....
Jag hoppas på att få somna i tid ikväll, det är typ ganska lagom efter Grey's Anatomy faktiskt =) Innan dess hoppas jag på att få prata lite i telefon, eller iaf få ett sms.. Saknar sådär lagom jättemycket, 2 veckor är länge ju =(

Förresten! Våren är nog här, solsken hela dagen och inte så kallt. Lovely!! =D

// jessiie //

Sebastian, love<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! är det lugnt om jag sätter in din design imorgon bitti? har krånglat med mitt hår hela kvällen o nu kom ronne hem efter en vecka i norrland. så, nu blire mys :p men imorgon bitti sätter jag in den! de lovar jag gumman!

2009-03-18 @ 21:38:11
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag skulle sätta in designen nu, men jag kom inte in. Har du inte [email protected] som mejl? lösen kan jag ju :p

2009-03-19 @ 15:34:23
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: JonasOhlsson

Intressant blogg! :)



Snygg är den också.. är det du som designat den själv möjligtvis? :)

2009-03-19 @ 16:59:18
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasohlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0