I fell in love with you tonight

Jag är här och mitt liv är bara mitt och den himmel jag trodde fanns. Ska jag hitta där någonstans..

Home alone, vi får väl se hur jag reder ut det. Hade tänkt att tvätta lite grann, typ en maskin svart/grått osv. Det behövs, jag fattas lite kläder, eller rättare sagt tröjor. Sen ska jag skriva ut schema, duscha och sånt nödvändigt.
Sen får vi se vad klockan är och vad som händer då, sällskap hade varit trevligt. Fast jag haft det större delen, eller egentligen hela helgen. Tror att jag är något sällskapssjuk nu när jag tänker efter :P

Denna veckan, jag gillar den. Fullt upp och långa dagar, det är så vi vill ha det!

// jessiie //


Promise you'll always be there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0