Dude looks like a lady!

Hemma från skolan och har hunnit fixa en del, nu är det bara lite städning och tvättande av bengts jobbkläder som är kvar. Min dyra telefonräkning betalde jag igår också, duktig är jag! Jadå! =)
Annars är det inte så mycket idag, mer än det som jag nämnt här ovan. Imorgon är jag ledig, det innebär House Of Pain med Josefin. Vi hoppas att de har en tid till henne, helst imorron. Annars får hon ta när det finns tid.
Sen blir det nog lite besök i några affärer, främst Gina Tricot. Har sett ett par ursnygga byxor som jag vill ha, hoppas bara att de sitter snyggt på mig också. Annars blir jag ledsen =( :P Hahaha!

Det var nåt jag tänkte att jag skulle skriva precis, men jag glömde det precis när jag skulle skriva. Sånt är väl himla irriterande.! Btw, nya arbetslag i klassen. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, gillade vårt gamla arbetslag starkt!
Vi passade ihop och man hade lärt känna varandra, känns lite jobbigt att behöva börja om igen =/

Måste fixa och trixa nu, men ha det fint!

// jessiie //

Btw,
bilder från Björnrike kommer upp i min bdb snart!
http://knutur.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0