Creating your own world

In a rich mans world...

Hos sebastian nu, luv it here. Slappna av, ta det lugnt och massa mysa. Ny vecka imorron och denna veckan lär inte bli så spännande, fullt upp i skolan. Långa dagar väntar, men egentligen är det ganska så nice. Tiden går fort och en ny helg väntar, can't wait!

Måste få till en grej med broren Johan också, har börjat funder så smått. It'll be great!
Tack för att du finns Johan, utan dig. USCH!!

I ett senare inlägg kommer det lite nytt, det ska bli ändring här.

// jessiie //

Creating my own misery, but also my new world and I think I'm ready.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad menar du med glömmer..? :) jag tror inte att någon glömt mig än iaf..eller.. jag vet inte. DU minns mig ju iaf :) kram

2009-03-02 @ 10:41:13
URL: http://linth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0