Brothers and Sisters

Hello!

Planerat lite grann nu, får hoppas att det blir bra. Planerat för både helgen och nästa vecka! Fredag är en Special Day<3 och på lördag hoppas jag på fest, Björk får helt enkelt se till att ställa upp =D !
Imorgon är det en hel del som hinner fixas innan jag ska till skolan, så jag tror faktiskt inte att jag ska sova bort hela dagen. Kommer förmodligen vakna tidigt ändå, så då är det lika bra att gå upp.
Börjar tidigt på torsdag, då kan det vara bra att komma i säng i tid på onsdagkväll. Var längesen man började kvart över 8 känns det som. Såå, imorgon tänker jag vara väldigt effektiv! (Eller iaf försöka vara det! :P)

Ska titta lite mer tv innan det blir sängen, bara för att jag kan lixom! :P

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0