And everybodys singing

Helt saaaanslöööööst!
Så trött att jag kan dö, uppe onödigt tidigt. Någon ringde ju och väckte mig.

Men iaf.
Hej! =)

I skrivande stund lyssnar jag på musik och fixar lite saker åt mamma, går på sparlåga nu. Efter dessa 3 intensiva timmar av övande på pjäsen till skolan är jag helt slut i huvudet, mest av allt önskar jag att det kan vara typ lördag.
Eller iaf fredag eftermiddag (Sitter det ihop egentligen?!), för då är typ allt avklarat och man kan varva ner ett slag. Hade vatt så nice, att man sen börjar kvart över 8 2 dar i rad och går aslänge. Jaa, det är inget plus kan jag berätta för er. Jag dör av detta, helt ärligt! Detta är för mycket för mig, egentligen är det bara att vänja sig. Så det funkar i arbetslivet ju..

Annars då?
Inte alltför mycket måste jag säga, orkar ju inte med så mycket annat. Anyways, jag hoppas alla andra har det bra och inte är så trött som jag. Nu ska jag lämna mammas USB-minne i köket och sen göra min säng sällskap.

// jessiie //

Sebastian, ljusglimten och min energi just nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0