Amaranth

Det har inte riktigt gått som jag har tänkt, men jag hoppas det kommer..

God Morgon =)

Har packat ner lite kläder, kollat buss och tåg-tider, sitter på msn och pratar med Sebastian och ska väl snart sminka mig lite också. Är inte fruktansvärt pigg idag, men det får gå. Saknar mamma lite grann också, hon har inte vatt hemma sen i tisdagskväll och kommer hem idag. Men då är ju inte jag här =(
Får åka hem lite tidigare på söndag istället bara, är inte hela världen det ju. Helst av allt hade jag bara velat krypa tillbaka ner i sängen och sova några timmar till. Känns inte som att jag har fått sova ut riktigt på typ 2 veckor, det är inte så nice faktiskt. Men igår köpte jag foppatofflor!!!
Jag vet, jag vet! Men det är till VFT:n, det behövs såna skor när barnen kladdar mat till höger och vänster på golven. Lixom, "Hej, jag har matrester på mina strumpor". Mindre mys :P

Sminka mig nu, så jag har gjort det iaf. Är inte så mycket mer som ska ner i väskan.
Bara tofflorna och sminket. Sen är allt färdigt, usch. Helt Slut!

Ha En Trevlig Helg!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0