A point of view

Inte roligt.

Nej, det är faktiskt inte roligt mer. Jag var så glad och nu är jag inte det längre, men det får vara. Får se hur det går imonbitti, det kommer bli av i vilket fall som helst. Oavsett vad reaktionen blir, jag kan, jag vill och jag ska.
Bara så tråkigt att man inte möts av glädje, som man borde mötas av. Kan jag tycka åtminstone. Förvisso har jag varit lite negativ, men saker och ting förändras. Människor kan faktiskt förändras, man måste bara ge dom en chans. En chans att få visa vem dom verkligen är, det är inte så lätt för alla.

Dags att natta sig snart, jag har mycket att göra imorron. Tvätta, packa och sånt.
För som sagt,  det blir av. Oavsett vad reaktionen blir.

// jessiie //

*suck*

Kommentarer
Postat av: matilda

jag lär mig... sakta men säkert lär jag mig.



jagsaknardigmassa. <3<3<3

2009-03-23 @ 22:01:56
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0