You're like perfection

Det är en jävla tur att jag har koll..

Var ute på en lite promenad precis, en sån där skingra-tankarna promenad. Pink - Sober i mp3n, på något sätt berör den mig. Vet inte riktigt, tankarna kring vissa personer. Mina känslor och det jag faktiskt vill göra. Faktiskt är det rätt jobbigt... Man vill säga och göra så mycket, men med rädsla för resultatet gör man inte ett skit. Inte särskilt begåvat men sådan är människan (Läs : Jag/Jessica), bara backar och väntar på ett resultat. Som aldrig kommer dessutom. Är man dum så är man.. Det är inte lätt, men å andra sidan är det egentligen inte särskilt svårt heller. *suck* på mig själv...




Resten följer i min bdb =)

// j e s s ii e //


Kommentarer
Postat av: Maado

Jag verkligen älskar den där låten!

Speciellt nu när jag valt att vara nykter en tid framöver, den blir som ett stöd

2009-06-15 @ 20:17:16
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Maado

Okej men det är ju alltid trevligt när man hittar låtar man verkligen gillar =)

Ah men kan du inte ta dig till dom då?

Jag har ju iofs min pojkvän så det känns inte såå ensamt.

2009-06-15 @ 21:00:35
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0