You got a piece of me

Jag tror att jag är helt fel på det. Men känslor brukar visa rätt, men fan. Det var så längesen den känslan infann sig.
Då kan det väl ändå inte vara fel nu?
Kom igen! Ge mig rätt, ge mig....................
Måste bli rätt, måste gå. Det var år och dar sen sist ju, please. Ge mig. Jag förtjänar faktiskt det. Men jag kan inte heller påskynda, det går inte ens att påskynda. Faaaan....

Fast får väl ta och lugna ner mig, man ska ju inte verka tillgänglig har jag hört. Det är en liten katt- och råttalek och jag tycker faktiskt inte den är sådär för jävla trevlig. Ibland är den dock trevlig, men inte just nu. Nej, verkligen inte just nu. Man behöver få något litet, men det får inte jag. Why?

Jaa, imorgon är det ny vecka. Sommarlov. Så jag har inga planer. Men jag vill åka bort, Yes det vill jag! Inte utomlands, nejdå. Inom Sverige, typ Göteborg och Stockholm. Sen lite andra småställen också. Jag tror att detta kommer att bli en helt kanon sommar, det bara känns som det! Wiiiiee! =D

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Boy trouble?

2009-06-07 @ 22:11:37
Postat av: Maado

Boy trouble? =/

2009-06-07 @ 22:12:29
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0