Wet like you've never seen it

God kväll! =)

Nu har jag lyckats hitta hit igen, efter en lååååång och faktiskt lite halvjobbig dag. Den började inte helt perfekt och dessutom hade jag fått mig betydligt mindre sömn än vad jag egentligen behövde. Så ikväll checkar jag väl in tidigt, tror jag i alla fall. Vi får väl se hur kvällen utvecklar sig, eller invecklar sig.

Har precis tagit mig en behövlig dusch, behövde få upp kroppsvärmen igen efter klyddet med tåget som blev inställt och jag fick vänta i en mindre evighet på nästa. INTE okej, speciellt inte i sånt här jävla skitväder. Då vill man vara allt annat än ute ju, tur man kom iväg till jobb i alla fall. Detta tack vare Ringö imorse (Du är guld vännen!) och min bästaaaste bror Johan nu ikväll. Annars hade jag nog varit som en dränkt katt om jag skulle ta mig fram och tillbaka själv, eventuellt kunde jag ha hamnat i diket. Vem vet?

Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: matilda

Försvinner han så dör jag... jag är rädd.

2009-06-12 @ 21:41:53
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

Tack älskade hjärtat <3

2009-06-12 @ 22:06:43
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0