Vem har tur om inte ...... ????

WOOOOHOOOOOO!!!!!!

Vem är GLAD om inte jag!?!?! Jag har precis fått jobb i nästa vecka, måndag-torsdag kommer jag att jobba på samma förskola där jag har min VFT. Helt UNDERBART! En av lärarna där blev sjukskriven idag, så de behövde någon som kunde hoppa in och det blev jag. *LYCKA!!!* Det verkar dessutom som att jag får mer jobb framöver, för vi skulle ta det mer imorgon när jag ska in och jobba. Nu slipper jag sitta hemma och bli knäpp över att alla jobbar och jag inte har något att göra, haha! Detta gjorde verkligen min dag! Pengarna kan börja rulla in =D

Jaa, då kan jag vara glad resten av dagen. Ibland ska man ha tur, precis som JAG! IDAG! =D

Blir ju ensam hemma ikväll, från och med runt 6-tiden. Det är ändå helt okej, få lite sällskap och träffa föräldrarna. Gör ju knappt det längre, de är ute och jobbar hela, hela tiden. Men det är ju så det ska vara egentligen, pengarna måste ju komma någonstans ifrån =)  Har ju till och med köpt lite mat jag kan käka ikv, samt vindruvor och lite naturgodis *mums!!* Det blir nog en bra kväll, hoppas där är nåt bra på tv. Eller så får jag leta upp en bra film här hemma, mys i soffan ikväll bara. Börjar ju trots allt jobba halv 9 imorgon och slutar halv 4, lite utvilad bör man vara. Fast i och för sig, jag kommer ändå vara helt utslagen imorgonkväll när jag kommer hem..

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0