To dream in black n white

God Morgon!

Inte uppe fullt så tidigt idag, men... Jag har ändå vaknat några gånger innan jag slutligen gick upp. Kan man bli så skadad av att bara ha gått upp tidigt EN dag!? Eller så är det de små hundarna som gör det, man vågar inte låta dom vara inne för länge. Risken finns att de gör ett och annat otrevligt på golvet då, det orkar man inte med ju :O Nu är man i alla fall någorlunda utvilad, somnade nog runt 11- halv 12 igår. Inte riktigt säker och sen går man upp ca halv 10. Ganska lagom ^^

Har en del att fixa, föräldrarna med flera kommer ju hem idag. Man vill ju inte att här ska se ut som jag vet inte vad. Rent och snyggt ska det vara! Med andra ord, tvärtom hur de lämnade huset när de åkte :O Det var INTE kul att komma hem då. Men men, jag ska nog fan kunna få iordning på det lilla jobbiga som är kvar.

Juste! Jag såg ju fotbollen igår, med min käre bror som bestämde sig för att komma hit och se just den. Så då var jag också tvungen att se den, fast man egentligen hade kunnat vara utan. Vilken besvikelse! De spelade inte ens hälften så bra som de kan spela och det var mest bara en massa larvande hela tiden. Målchanserna var väl ungefär lika, men Danmark hade ett mer ordentligt spel. Sorgligt men sant, Danmark var värdiga vinnare.


Såå, Grattis Danmark!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0