The sky is yours!

Kaaaallt som FAAAAAN!

Jaa, på riktigt JÄTTEKALLT! INOMHUS! Är det klokt? Nej, jag tror faktiskt inte det. God Morgon, eller kanske God Middag förresten =) Har en jävla huvudvärk också, det böjar inte så bra. Vaknade dessutom helt tidigt imorse, det var inte så kul heller. Tur att man lyckades somna om. Sitter här med iskalla händer och det känns som att man nästan är utomhus, lagom spännande. Funderar starkt på att krypa ner i sängen igen. Betydligt varmare där.

Annars idag då?
Vet inte riktigt än, hoppas på att få komma ut en runda. Vill göra något roligt, kanske bara sitta på en mysig pub med lite trevliga människor och snacka. Vad som, bara jag får komma ut. Får höra mig för, finns kanske någon som ska göra nåt. Dock får man väl ha halva garderoben på sig, men det kan ju kvitta. Kan vara mysigt det också. På tal om nåt helt annat! Tror att jag ska försöka sätta i gummilister i mina fönster, så de håller tätt. Då blir det kanske inte så jävla kallt här? Kan man förebygga ska man väl egentligen göra det?:P

Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Jag hoppas på det bästa och är så glad över att han och jag har varann... han är mitt allt.



Tack för att du finns

<3<3<3

2009-06-13 @ 16:21:01
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0