Take me down, take me away.

Inte ensam hemma längre.

Tycker faktiskt det är tråkigt, har precis börjat vänja mig och atmosfären i huset blir helt annorlunda när föräldrarna kommer hem. Både på gott och ont förstås. Men i nuläget föredrar jag att vara ensam och önskar mer än någonsin att jag inte bodde hemma eller att jag i alla fall hade någon som jag kunde flytta hem till... Fast jaa, då är jag ju inte ensam. Men jag är i alla fall inte hemma. Föräldrarna har dessutom semester i 2 veckor nu, med glimten i ögat blir jag utsparkad (Inte på riktigt ju, men jag önskar att jag hade någonstans att ta vägen i 2 veckor faktiskt).

Har planer för imorgon, hoppas det blir en trevlig kväll. Blir inget typiskt midsommarfestande, nej. Det blir faktiskt en lugn kväll, med massa filmer. Är inte så sugen på att festa faktiskt. Kanske ta en cider eller två, bara för att det är gott. Men inte mer än så. Nej, inte bli full och sånt. Kanske på lördag, fast jag vet inte. Ingen att dra ut med ens..

Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0