... Sunshine into my life

Good Morning sunshines! ;)

Yes, det är lördagmorgon och jag är uppe redan. Det är helt galet och helt onödigt! Jag har börjat städa, när man åkte hemifrån såg det någorlunda fint ut, eftersom jag hade städat. När man kommer hem ser det lika jävligt ut igen, blir man trött eller blir man trött? Det är ju enkelt att åka ifrån när det inte är städat *suck* Nu gör jag i alla fall en god gärning =)

Mest för mig själv egentligen ;) De andra kommer ju inte hem förrän imorgon...

Annars idag? Inte för mycket, ska upp och lämna Twilight som jag och johan såg igår ju. Jag bara Looooveee that movie! Ska kanske se den en gång till idag innan jag lämnar den? :P (A) Sen funderar jag på att gå en liten runda med de små hundarna jag passar, man vågar inte släppa ut dom ensamma. Man vet ju inte om de kommer tillbaka :O Hundar som springer bort är jag inte så road av, då får de hellre vara ute många men små stunder. Så jag har koll..

Jaja, detta blir nog en bra dag så småningom =)  (OM man vill, får man gärna göra mig sällskap idag (A))

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0