Som dansar på dunkuddar

You dream about going up there, but that is a big mistake.

Strålande solsken idag också, kan det bli mer underbart???
Nej, jag tror inte det. Eller joo, att Sara och jag får bestämt datum till vår Göteborgsresa och att man hittar något roligt idag kan göra dagen snäppet bättre =D Förresten, Hej på er! =) Helt uppspel och lite halvt stressad, måste till banken plus att jag måste posta en film. Men men, ska nog hinna. Måste bege mig snart bara =)

Måste ladda mp3n, såg att där var relativt lite batteri. Det går inte för sig, mp3 utan batteri är döden. Lång tågresa osv, funkar inte utan musik...... Man har vant sig vid det nu, efter 5 långa år med mp3. Lite glad musik och dagen är räddad ju =D Jaa, jag är helt happy idag!

Ha det super idag!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0