Putting my emotions to work

God eftermiddag, eller nästan God kväll...

Kl är redan 17.52, var fan har denna dagen tagit vägen egentligen? Jobbade ju inte så länge idag, låg ute och solade i 1.5h ungefär sen bestämde sig molnen för att sabba det för mig. Tack! Fixat lite middag, kollat tv. Sen egentligen inte mycket mer. Ensam hemma också, ungefär hela denna veckan. Eller på onsdag kommer nog mamma hem, kanske. Man kan aldrig så noga veta. Har huvevärk också, lite ont i mina öron också. Fast det är dock huvevärken som börjar oroa mig, har haft väldigt mycket huvevärk den senaste tiden =/

Darin - Runaway

The way you make me feel inside
Butterflies, goosebumps, euphoria
Putting my emotions to work

Riktigt bra låt faktiskt. Har en del nya favoriter, de kommer i ett senare inlägg eller på min bdb. Troligtvis ikväll, orkar inte nu. Eller orkar gör jag, men jag känner inte för det. Ska slappa framför tvn och fundera på vilka filmer jag ska se ikväll, innan sängdags. Bör komma i säng i tid, jobbar 9 - 16.30 imorgon. WOHO! 8-) Aja, det blir pengar av det. Man får tänka positivt ^^

Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Maado

Så skönt att vara ensam hemma, jag kommer vara det hela sommaren nu och sedan blir det till att flytta :D

2009-06-15 @ 18:28:27
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

gud vad skönt å ligga ute i solen..

här har det inte varit någon sol idag :((

2009-06-15 @ 19:24:53
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

det förvånar mig inte..

midsommar är ju typ alltid regnigt.

det fina midsommarvädret skulle tydligen komma till gotland å norrland :P enligt metro

2009-06-15 @ 19:32:22
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0