Ooh, how I love... ;)

God Morgon!

Faktiskt är det en god morgon, vaknade upp till strålande solsken från en klarblå himmel och vädret på TV4 visar att det ska bli 25 grader idag. Vem är lycklig...............................? Om inte............................... JAG! =D LOVE solsken och värme! Vet vad jag ska göra när jag kommer hem i alla fall. Det är ju inget mera pluggande nu förrän *TRUMVIRVEL* på ...................................... Fredag! Grupptenta och sen är skiten slut för sommaren, längtar så jag nästan dööör! :P

Aja, jag bör göra mig iordning. Har lite ärende i den lilla staden *skrattar högt* Skurup. För att undvika några eventuella otrevligheter försöker jag ge mig av i tid.

Men ha det så underbart idag!



// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0