Oj, förvirrad på riktigt!

God Eftermiddag (Eller kanske kväll?)

Hemma igen efter jobb. Förvisso har jag varit hemma en stund, rättare sagt en 45 minuter kanske. Ska ingenstans heller, det orkar jag inte. Sparar mig till bion med Josefin imorgon, sen får man se. Nåt oväntat kanske dyker upp :P Är lite seg idag faktiskt, och såg precis att jag har nåt sånt där jävla kort till någon klubb i Malmö. Jag och en Vän kommer in för halva priset och handlar för halva priset i baren fram till kl 01.00. Det är ändå helt okej. Kanske något för mig och Josefin efter bion? :P Haha! Aja, vi får se vad det blir av det. Kanske är så trötta att vi inte pallar nåt.

Annars?
Ska duscha och sånt så fort mina föräldrar åkt, de ska till någon klubb som firar 40 år. Ska bli skönt att få vara lite ensam, bara jag, godis, cider och en bra film. Som jag för övrigt fått hem från LOVEFiLM =) Happy Feet blev det denna gången, så jag hoppas att den är lika bra som Alvin & Gänget :O =D

Take Care & gör inget som jag inte skulle göra! ;)



// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0