När man en gång funnit

Sitter här, med Jason Mraz - I'm Yours som ljuder i högtalarna. Innan dess var det James Blunt - You're Beautiful som ljöd, vad har då detta med saken att göra? Joo, jag läste i en blogg. Närmare bestämt MammaMelissas blogg, om just den sistnämnda låten. Som när man tänker efter, lite grann passar in i min situation. Trots att jag inte riktigt vet hur min situation är egentligen, men jag vet i alla fall hur den känns. Lite sådär, ovetande, hopplös, glad, fjärilar osv..... Men styrkan fattas, min egen styrka fattas. Likaså mitt eget mod. Varför behövs då detta? För att jag är i ett läge jag inte varit i på länge, eller läget har jag varit i.. Men inte Känslan, det var längesen Känslan infann sig och jag njuter av den. Hade dock njutit mer om jag haft någon garanti. Förvisso har jag nog lite garanti, det fick jag ju reda på innan. Men ändå..



Styrka pratade jag om. Jason Mraz - I'm Yours. Den! Den ger mig styrka på något konstigt sätt gör den det, så fruktansvärt härligt och jag mår så bra av den. Därför kommer den än en gång ur mina högtalare och lär säkert göra så ett antal gånger under denna kväll och säkerligen imorgon också när jag sitter här i min ensamhet. Modet fattas ju också, det kommer i samband med låten, både styrkan och modet kommer.


Styrka, mod och inre lugn.

Kommentarer
Postat av: Maado

Hoppas det löser sig gumman =)

Låte är jag ock sjukt trött på :P

2009-06-08 @ 20:48:34
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: matilda

jag har fjärilar i magen och jag älskar det.



<3<3<3<3

2009-06-08 @ 21:02:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0