Marguerita Time ;)

Svåra grejer detta.

Läste ett inlägg i en blogg jag besöker ganska flitigt, det handlar om gränser. Jag vill nog våga påstå att jag varit i den situationen. Eller i båda, jag har döljt och varit rädd för att den andre döljt något. Det är inte särskitl trevligt, inte trevligt alls faktiskt. Gör aldrig det, man mår bara sämre. Var ärlig och fråga om du känner dig rädd. Det är så mycket bättre, misstänksamheter förstör bara och får en att göra sånt man kanske inte hade gjort annars.
- Summan av detta : Fråga, det är det allra bästa.

Anyways, håret är fint och såååå MYCKET kortare (Självklart, men ändå!!) :'( Jag avskyr faktiskt att klippa mig, bara se hur mitt hår faller till golvet. Mitt hår som tagit så lång tid att få långt, nu dröjer det dock 6 veckor till nästa gång. Wiiie! =D Fick höra att mitt hår växer sååååå fooooort! Jag vet, det växer som ogräs och blir slitet sjukt fort. Det är inte så roligt.

I helgen då?
Jaa, jag är uppbunden till tusen. Ska vara hundvakt hela långa helgen. Till 3 hundar, vår egen plus min mammas väninnas 2 små bjäbbiga saker. Dock är de himla söta, bra varningsklockor om nån kommer i alla fall =D Är iofs Rocky med, men han är inte så tillförlitlig. Han skäller på allt :O =/





// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh så underbart!!!!!

Jag är så himla glad för din skull!!



Kramar

<3<3<3<3<3

2009-06-03 @ 18:53:14
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0