Lite ..... är väl bra för hjärtat?;)

Nu har jag så mycket att göra att jag blir trött bara av att tänka på det.

Jag ska :
- Till banken, sätta in- & växla in pengar.
- Hyra film
- Köpa mat (och hämta in mat till djuren)
- Städa
- Fixa lite papper
- Städa samt sätta upp mina tavlor (som stått i en mindre evighet)

Måste dessutom dra till banken typ nu, för de stänger 3. Till detta ska sägas att jag luktar bara rök, eftersom jag varit ute och eldat. Även kallad pyroman ibland ;) Men duscha är inte lönt, eftersom jag ska städa sen *suck* Får dränka mig i parfym och hoppas att ingen luktar nåt :P Jaja, lite stress är visst bra för hjärtat har jag hört :O

Btw, gör mig gärna sällskap ikväll. Är ensam hemma. Inget måste, ensamhet är ju ändå rätt skönt.

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0