Just one look at you

Helt ärligt... Man blir GALEN!!

Har sett de sista avsnitten av Grey's Anatomy och Desperate Housewives. Man kan säga att jag verkligen HATAR!! när det är säsongsuppehåll, man kan fan bli dum i huvudet för mindre. Såna jävla spännande och frågväckande (Finns det ens ett ord som heter så?:P) avsnitt kan man INTE sluta med. Mööög!! Säger jag på det, plus att man måste vänta hur länge som helst på nya avsnitt. MINUS på det.!

Annars då?
Jag köpte nya shorts idag, tyvärr en storlek för stora. De fanns i ljusa och mörka, naturligtvis finns de ljusa inte i min storlek. Men köpte de i alla fall, de mörka föll mig inte i smaken. Gjort lite ärenden åt min kära mamma, medan hon var hos frissan. Givande dag för alla. Plus lite husligt här hemma, så som att hänga ut tvätt samt stryka. Flitens låga har verkligen brunnit här hemma idag :P Imorgon är det dags för jobb, 10-16.30. Känns inte för jävla uppmuntrande, speciellt inte när mamma säger att det ska regna och denna unga damen INTE äger några regnkläder. Woho!! :P =D

Bilder dyker kanske upp imorgon, beror på om jag kommer hem tidigt eller sent.
Ha det fint med er och dröm söta drömmar sen ;)

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0