It's a love story

Hej på er, god eftermiddag och allt! =)

Det har varit en busy dag från det att jag vakna fram tills nu. I och för sig ganska så trevligt, sitter ändå här ensam. Så då kan man lika gärna sysselsätta sig med något. Jag vakna runt 10 då mamma ringde, nu minns jag faktiskt inte ens varför hon ringde :P Morgontrötthet kanske (A) Sen dess har jag lämnat filmen jag hyrde igår (Twilight<3), lämnat pärm och minne åt mamma på LRF, köpt nya byxor, ny sjal och nya leggings (Vita) och sen har jag också städat kylen och blev färdig precis. Det känns rätt så bra faktiskt, denna dagen har varit väldigt produktiv.

Frågan är bara.... Vad ska jag göra nu??

Det är inget vidare väder, så man vill inte gå ut heller. Det blåser och regnet hänger i luften, även om molnen inte är särskilt mörka. Men man vill inte riskera något ju, drar man någonstans och vips så faller regnet och man blir dyngsur. INGET man vill vara med om. Jaja, bengt kommer hem idag också. Tror det åtminstone. Så man blir inte ensam ikväll..

Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag vet att du är värd den för du är så fin min vän

<3<3<3<3

2009-06-10 @ 19:06:48
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0