Is this the real life?

Midsommarafton. Känns verkligen inte som det.

Den där speciella midsommarkänslan brukar alltid infinna sig, åtminstone på morgonen. Men inte idag, inte denna ganska så blåsiga och lite halvmulna fredag. Men hey, det är väl den svenska sommaren i ett nötskal? Right? Man ska inte deppa för det, det blir precis vad man gör det till ju. Sitter i alla fall här och försöker lyssna på någon musik som gör mig på lite mer festligt humör, trots att jag faktiskt inte ens ska festa idag. Tror det blir en kanonkväll ändå (=

Vet inte riktigt vad det är med mig.

Äähh, det kommer inget mer. Tankarna bara springer iväg till andra ställen. Ska nog lägga mig i sängen och läsa lite igen, försvinna in i en annan värld för en stund. Jag behöver det, koppla bort allt annat som jag inte kan ta itu med för jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Förhoppningsvis får jag någon sorts bukt med det här någongång snart..

Ha en förträffligt bra midsommarafton med massa jordgubbar!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Maado

Tihi, tack :)

Ja vekligen jag sitter med färgen nu...

2009-06-19 @ 17:04:47
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: matilda

hoppas allt är bra finaste hjärta

<3<3<3<3

2009-06-20 @ 00:27:12
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0