Inte världens mest underbara

God Morgon!

Så var det fredag igen, klockan är 07.16 och här sitter jag. Det är inte jättehäftigt. Men något som ÄR häftigt är att det sista skoldagen, men det innebär också grupptenta och det är vi inte så förtjusta i. Kommer tillbringa MÅNGA timmar på skolan, tillsammans med Josefin, Peter och Madde. Vi ska träffas klockan 9 i Malmö och senast klockan 17 ska tentan vara inne. Sen är vi lediga PÅ RIKTIGT, det är ganska mycket lycka över det. Fast jag lär vara som en klubbad oxå ikväll..

På tal om ikväll, så ska jag titta på film med min bror. Yes, han som var här igår. Lycka. Vi ska titta på Twilight (I Love<3) och Wild Hogs, så det blir nog en väldigt trevlig och rolig kväll. Tyvärr, lär jag nog vara ganska så trött. Men det är smällar man får ta, sover desto bättre inatt då. Det är ju helg nu, känns inte som det och min helg blir lugn.

Take Care och Ha Det Fint!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0