Imponerande .... !

Lång dag på jobbet, det känns. Är helt slagen.

Märks att man inte längre än ensam hemma, det blir en annan spänning i luften och jaa. Det bara känns, både på gott och ont. Har nästan börjat föredra att vara ensam hemma nu, det är faktiskt rätt skönt. Jag kan göra vad jag vill. När jag vill. Hur jag vill. Med vem jag vill. Aja, blir nog ensam fler gånger. (Jaa, jag vet att jag har gnällt över att jag är ensam mycket. Men man vänjer sig faktiskt och jaa, tydligen har jag gjort det.) Mirakel kan fortfarande inträffa, haha :P

Min första film från LoveFilm har kommit  idag och jag blev medlem där i söndags, det är snabba ryck tycker jag. Ska nog se den idag, så jag kan skicka tillbaka den imorgon. Kommer ju inte komma hem förrän imorgonkväll någongång, dock inte fööör sent. Ska jobba 10 - 13 (Eller 10-16) på torsdag, då vill man vara utvilad om man får de där extra 3h. Tur man börjar 10 iaf, en rejäl sovmorgon. Kan gå upp typ 8 =D

Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Maado

Härligt att börja så sent, själv öppnade jag idag så det blev uppgång klockan 6 ^^

2009-06-17 @ 12:50:27
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0