I'm in love

Klockan står just nu på 22:42.

I alla fall nu när jag började skriva. Såg Alvin & Gänget, för jävla härlig film. Ni som inte har sett den...... Jaa, ni BORDE verkligen göra det. Sötare och roligare film får man leta efter, de där små jordekorrarna. OMG! SÅ jävla söta! =D Hade kunnat se den igen, men ska skicka tillbaka den imorgon så jag kan få en ny film. Är ju som bekant medlem i LoveFilm, bestämde mig för att testa och se om det är nåt. Jag gillar ju film så =)

Min hals är inte riktigt kompis med mig, hostar och sånt otrevligt. Hoppas det är bättre imorgon, palla springa runt i Malmö och hosta halsen av sig. Min röst är inte riktigt stadig heller. Men men, inget som inte lite halstabletter inte kan ordna. Får köpa såna med honungssmak, JÄTTEGODA ju =D

Aja, Sweet Dreams!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0