I hope you don't mind

Tiden blir så lång, sådär jättelång.

Vad ska jag göra? Min ekonomi är verkligen inte den bästa och det verkar som att folk heller inte har vaknat än. Inte konstigt egentligen....... Klockan är 10.05...... En lördag...... Folk brukar ligga och sova, samt vara bakis. Men inte jag, efter att ha skrivit tenta i ungefär 7-8 timmar så orkar man inte göra annat än åka hem och varva ner. Det blev förresten inte Wild Hogs igår, filmen var spårlöst försvunnen och istället såg vi Deathproof. Haha, OMG! Mer galen film får man nog leta efter, helt jävla sjuk var den. Men också jävligt rolig, så ni bör verkligen se den!


Sen såg vi ju (som jag nämnde i förra inlägget, I KNOW!) Twilight. Ska nog ta och se den igen ändå, innan det är dags att lämna den. Kanske ska fräscha upp mig lite, ser ut som... Jaa, jag vet inte vad. Ska nog leta upp de små hundarnas koppel också, så jag kan ta den där promenaden jag snackade om. I brist på annat att göra.



// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Julianna

Twilight är jättebra! Såg den för några veckor sedan!

2009-06-06 @ 16:33:41
URL: http://juliannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0