I got my first

God Förmiddag på er =)

Vilken bra start jag fick på dagen, blev väckt 7.15 av att hemtelefonen ringde. Bengt som ringde hem och trodde att mamma var hemma, det var hon INTE! Ingen lastbil och ingen mamma. Efter lite slit så lyckades jag somna om igen, gick upp klockan 10 och fixade en maskin tvätt. Nu sitter jag här, ska strax fixa till mig lite och sen bege mig. Måste byta skorna jag köpte åt mamma, de var visst för små *suck*    Sen är det dags att klippa sig *YaaaY!!*

Väl hemma blir det att ta hand om den blöta tvätten och lägga i en ny maskin tvätt. Lilla tvätterskan Jessica :P Haha! Det hade varit nåt :P Inget vidare väder heller, så man kan inte sola =( Det är inte så roligt. Men men, man får inte alltid som man vill. Ha en mysig onsdag, I just might.. :P

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0