Hoppas jag överlever ....

God Morgon!

Nu har jag varit vaken sen ungefär kl 5, är jag Pigg? Nej, det vill jag knappast påstå att jag är. Tvärtom så är jag ganska trött, har sovit dåligt p.g.a det rådande vädret och oro för stackars Sigge som är ute =( Hoppas bara att han har sprungit och gömt sig någonstans, annars dör jag. Det blåser nästan stormvindar och regnar från och till. Det är knappt så att jag vill gå ut, men det känns inte som att jag har så mycket val. Dock vill jag inte gärna behöva riskera att blåsa av vägen faktiskt. Riskera mitt liv för att åka till jobb, nja. Det känns inte jättelockande faktiskt. Nu faller regnet också, detta är FAAAN jobbigt! Vad gör man??

Berätta gärna för mig, för jag vill veta. Jag vill inte dö eller något annat otrevligt heller faktiskt. Huvudvärk har jag också, har haft det sen jag vakna ungefär. Turen är INTE på min sida idag, nej. Verkligen inte. Tur att livet och vädergudarna hatar mig idag *suck* Om 1h är det dags för att mig att pysa, tror inte vädret kommer ha ändrats så värst mycket =(

Jaja, tänk på mig idag och hoppas att jag överlever......

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

oj det var en tidig morgon!!

2009-06-12 @ 15:51:20
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Johan

"Jag vill inte dö eller något annat otrevligt heller faktiskt."



Det här låter kanske dystert, men det är varken glatt eller dystert, det bara är: du är redan död. Frågan är bara hur du ska dö. Finns det nån poäng med att vara rädd för något som ingen kommer undan?

2009-06-12 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0