Hello sunshine ;)

Jag är såå uttråkad att jag dööööör!

Jaa, det är helt jättesant. Jag är så uttråkad att jag dör! Borde förvisso plocka undan strykbräda och strykjärn, ta ut hundarna och mig sjäv också kanske. Äta något, för jag börjar bli hungrig igen. MEN! Det är inget som är roligt. Jag vill göra något roligt men vädret är mög och jag kan inte åka någonstans p.g.a hundarna. WOHO! vad jag har det bra! Helt jävla sanslöst! Ibland ska man ha det bra, det bara är så.

Man kan ju undra när folket kommer hem, om det är snart, i eftermiddag, ikväll, inatt eller vad faaan som helst. Imorgon är jag ledig, jättemycket ledig. Det känns helt konstigt. Vad ska jag göra lixom? Jag har SOMMARLOV! Fast jag vill också jobba, men börjar inte förrän i v 29. Det är jättesegt (Och nu småregnar det, man blir så förbannat lycklig!) .



// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0