Good news ;D

God eftermiddag...

Fast för mig känns det nästan som kväll, eller det är ju nästan kväll. 16.16 visar klockan nu, då får man önska. Vilket jag gjorde, hoppas bara önskan går i uppfyllelse. Dock måste man kanske börja tro på att det funkar oxå :P Hehe! Idag var jag uppe TIDIGT, kl 6 var jag uppe ur sängen. Men SHIT så trött jag var, ville bara somna om. Tur man inte gjorde det, det har varit en riktigt rolig dag faktiskt. Tack Mamma<3 Våra ensamstunder är guld och jag tycker lika mycket om dom varje gång. Oavsett om det är i en lastbil eller var vi än är...



Lyssnar på lite Lugna Favoriter i Spotify, behöver varva ner och bara få ta det lugnt. Kroppen har arbetat med att hålla mig vaken, samt att försöka få bort den jävla huvudvärken som terroriserar mig. Rätt jobbigt om jag får säga det själv *suck* Det blir rätt lugnt idag överlag, i veckan också tror jag. Kommer vara ensam hemma mycket, IGEN! =( =)

Fick dock lite halvt positiv respons, eller så var det helt enkelt enbart positivt. Så nu lever jag på det ett tag, tills det händer något nytt igen.. In the end, I believe it's worth waiting and fighting for. Jaa, så är det. Jag tror och hoppas att det är värt det.

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0