Ge mig hopp, ge mig mod..

Jag är här igen! =) God Morgon, eller God Middag kanske =) :P

Jag somnade tidigt igår, men jag var också uppe ganska tidigt igår ju. Skönt att somna i tid, men det var inte lika skönt att vakna idag. Så därför längtar jag faktiskt efter ensamheten som infinner sig i eftermiddag någongång, jag brukar inte göra det ju. Ensamheten brukar vara min fiende. Måste kanske lära mig att bli vän med den? Den är inte så hemsk, inte egentligen. När man tänker efter. Well well, det kommer nog med tiden tror jag. Som med allt annat, man lär sig att hantera olika saker på olika lång tid. Det får helt enkelt ta den tid det behöver.

Idag då?
Ska städa mitt rum, det består av Katthår och Massa damm. Det är rätt äckligt faktiskt. Byta sämgkläder osv.. Kanske tvätta lite, om det behövs. Tror inte det, där var inte så mycket tvätt i våra tvättkorgar. Men vi får väl se =) Jason Mraz - I'm Yours ur högtalarna idag igen. Det behövs. Morgonen började inte så bra och jag blir verkligen trött, vad har jag nu gjort? Eller så har jag kanske inte gjort nåt? Jag vet inte, det blir väl bättre senare kanske? =)

Ha det riktigt nice idag! Det ska jag försöka!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0