För det är ;)

God Middag =)

Då var det lördag.... IGEN! Veckorna bara fullkomligt springer förbi, har inte en aning om vart dom tar vägen eller vad jag gör med dom. Men det kan ju kvitta, egentligen. Man borde tänka framåt, annars begränsar man sig. Man kommer inte längre genom att tänka på det som varit och undra om man hade kunnat göra något annorlunda, det får helt enkelt gå som det går. Det är mycket bättre att inte oroa sig =)

Solen skiner idag och jag hoppas att det blir lika fint som igår, fast med mindre blåst. Det blåser ALLTID i detta jävla landet, det är få dagar det är helt vindstilla. När det sen dessutom ÄR vindstilla,då är det på kvällen när man som minst vill ha (Eller man vill ha det på kvällen också, men ändå :P:O) det. Vilket jävla I-Landproblem detta är då. Vindstilla eller ej, så man kan sola. Traaagiiiiiskt Jessica!

Ha det fint, take care och gör inget som jag inte skulle göra ;)

// j e s s s ii e //

Btw, jag vill ha nästa vecka. NU! Please!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

tiden går för fort!!

2009-06-28 @ 15:21:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0