Faith will twist the both of you

Sista inlägget för ikväll..

Kl är 22.52 och jag trodde att Bengt skulle komma hem, men icke
. 1h till, då sover jag nog. Är rätt så trött redan, har ju ändå hunnit med en del idag. Fast egentligen borde jag inte vara trött. Orkar sällan vara uppe länge längre, det är lite tråkigt faktiskt. Jag brukade kunna sitta uppe till typ 3,4, 5 på morgonen, iofs var man som en klubbad oxe när eftermiddan kom för man steg ändå upp normal tid. Men roligt och givande var det i alla fall.

Lugna Favoriter i Spotify för att varva ner, det är rätt skönt. Inte för att jag varit uppe i varv, eller lite innan när jag kollade fotbollen och mål efter mål trillade in. Det var SUPERHÄRLIGT! Men så satt man ju ensam och kollade, det tog udden av det hela. Tror jag kommer sova gott i alla fall, jag brukar göra det nu för tiden. Sover hela natten utan problem och sånt, det är så skönt.. Har haft lite sömnsvårigheter innan =(



// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Maado

Hehe, men det är ju bra att den betyder något för dig :)

Haft en bra dag annars?

2009-06-10 @ 23:37:04
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0