En miss i protokollet ;O

Så har denna dagen snart också blivit avverkad.

Jag har hunnit jobba, sola och bränna mig. Spännande va? Så går det när man ligger ute i solen i nästan 3h med en och samma sida mot solen. Under dessa 3h. Ibland är jag inte för jävla smart, men detta var till följd av att jag är mer solbränd på baksidan än framsidan. Så jag tänkte ordna detta idag, dock blev "bränningen" en miss i protokollet. Jag har även hunnit laga lite mat åt mig och bengt, samt tömma diskmaskinen. Snart ska jag vattna blommorna här inne, i denna värmen behöver vem/vad som helst vatten..

Imorgon ska jag jobba, mellan 8 och 4. Det blir en lång dag i 25 graders värme, för det är just så varmt det ska bli imorgon. Vem vill jobba då? Svara ärligt! För jag vill inte, jag vill njuta av solen och bränna mig på ryggen också ;P Haha! Nae, skämt och sido. Men på onsdag händer det grejer, håret ska klippas och sånt trevligt. Måste tvätta också, mina chinos gråter snart: :P =( Det är synd om dom.

Hur har ni haft det i denna ack så stekheta dag? ;)


Imorgon kommer det bilder på mina brända kinder, min brända bröstkorg och brända mage. Trevligt va? Det hade DEFINITIVT jag tyckt, skratta åt någonannans olycka (6) Yees, it's true. I'm not nice ;)

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0