En jävla rubrik!

Måndagen snart över.

Jag är verkligen trött, jättetrött. Det har varit en lång dag på jobbet, och inte minst hektisk. Fullt upp precis hela tiden. Fick stanna över en stund, inte länge. Men byta 3 bajsblöjor när man bara vill gå hem, det är INTE najs :P:O Anyways, har fått vara ute i solen idag i alla fall. Nån timme hit och dit, ganska så trevligt. Mindre trevligt när barnen inte kan uppföra sig *suck* Tålamod är en dygd har jag hört.

Imorgon.....
Ska jag tvätta en jävla massa kläder, för mina föräldrar m.fl ska åka till High Chaparall till helgen. Plus att jag själv behöver kläder. Känns som att alla mina "bra" kläder ligger i tvätten, det är inte så trevligt. Jag ska också åka till lilla byn Skurup och klippa mig *Finally!!* Mitt hår är så slitet att man blir ledsen =( *snyft*

Take Care! Jag ska försöka hålla mig vaken i 2h till och sen ska jag nanna kudden!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0