En doft av kokos

Natt.

Ja, oj! Det var väldans längesen jag var uppe såhär länge utan att ha varit ute och festat eller nåt annat trevligt. Skulle förstås kunna bero på att min käre bror Johan har varit här, vi har diskuterat vår resa som vi ska göra i augusti, vi har kollat på Rock II och stört oss på självaste Rocky som när man tittar mer noga på honom faktiskt verkar lite efter. Ganska roligt faktiskt :P =D Snart kommer föräldrarna hem, de har varit ute och festat lite grann. Roligt är att de ska på kurs och vara inne i Malmö klockan 8, hahaha! Ska tänka på dom när jag ligger sover :P

Inte  så värst trött, men det blir nog ändå dags för sängen snart. Får man bara varva ner och komma till ro i sängen, så somnar jag säkert ganska snabbt. Söndag imorgon, USCH! Då väntar söndagsångest för att helgen är slut och det är jobb dagen efter. Iofs jobbar jag kvart i 8 till halv 1. Inte såååå farligt! Det ska ju dessutom bli fint väder imorgon, tror bestämt att jag ska sola om det vill sig väl =) (Det vill det säkert inte, men ändå :P)

Sweet Dreams (F)

// j e s s ii e II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0