And I said, Romeo ......

Jaha, då var den älskade fotbollen över. En HÄRLIG 4-0 vinst!

Dåligt spel i första halvlek som gjorde en helt nervös, tabbe efter tabbe och dåligt passningsspel och allt vad det heter. Jag är inte överdrivet insatt i fotboll, men jag ser ändå skillnad på bra och dåligt spel. I andra halvlek kom det 3 mål inom loppet av 5 minuter, det säger en hel del. Personligen tycker jag att Källström har gjort ett utmärkt jobb i denna matchen. Han gjorde mål och har gjort flera bra passningar och inlägg till mål. JÄTTEBRA säger jag! =D



Nu då?
Sitta ensam, pappa kommer ju inte hem förrän 11- halv 12 inatt. Lagom spännande. Inte direkt, spelar i alla fall in Grey's Anatomy åt mamma (Och mig). Spelade ju in Desperate Housewives igår, det är lixom inte roligt att se det utan mamma. SItta där ensam framför tvn och se något som vi brukar se ihop, nej. Det får vänta tills hon är hemma igen. Typ imorgon, fast vetefan om JAG är hemma då :O

Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Precis :) Dom hade dock behövt göra några fler mål ;)

2009-06-11 @ 01:16:08
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0