Aint no sunshine when he's gone

Good Morning shinshines!

Inte för att det finns någon som helst sol här utanför mitt fönster, men man har kanske sol i sinnet? Finns det någon som är sådär solskensglad idag?? Jag hade kunnat vara det, men jag är låst här hemma. Inte för att jag egentligen hade tänkt att åka någonstans. Men OM jag nu hade tänkt det, så går inte det. Aja, det blir väl att springa näck här hemma och lyssna på musik (Förslag från en vän på msn, haha :P) Man kan nästan säga att jag bor själv, är ju ensam hemma större delen av tiden. Så när som på helgen.. Yees, yees! I'm growing up :P Typ =D

Möte idag var det ja.
I Svedala, klockan halv 2. Ska möta upp en annan tjej som också ska dit, hon jobbar där jag har min VFT. Så jag ska komma dit där, 12.24 ska jag ta tåget. Det är ett tag dit, 2h innan jag måste sticka. Vad ska man göra fram tills dess egentligen? Duscha gjorde jag igår, städa behövs inte. Man kan kanske bara sitta ner och ta det lugnt? Fast det känns inte som att jag får det, det är helt konstigt. Inte när jag vet att någon är på väg hem, fast i och för sig vet jag inte om mamma är på väg hem eller vad hon är och Bengt är ju faktiskt på väg till Tomelilla med sin lastbil.

Aja, det blir nog bra. Ha det fint idag!



// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vi hade inteh eller någon sol igår..

men idag kikar den fram mellan molnen då å då :)

2009-06-11 @ 15:03:47
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0