What goes around, comes around?

Soo.

What if I don't like it?

Shit! Det var bara tvunget, just nu också. Antar att jag förtjänar det?
I vilket fall så är det störigt och det ställer till det för mig.

Jag har varit och handlat med mamma idag, lite allt möjligt. Willys i Staffanstorp blev det, eftersom jag skulle byggt naglar idag (vilket inte blev, eftersom hon som skulle göra det inte dök upp!). Sen blev det en tur till Svedala och Swedala Quality Outlet, hittade ett par byxor. Men det var nog också allt, vi blev besvikna. Där var inte så mycket, fast det kan ha berott på att det var precis efter jul och så ju.
Mamma köpte en bussarong? eller en kortare tunika, kalla det vad ni vill.
FIN var den iaf, vit. Helt sådär jättesöt, tack så jättemycket mamma. Sen skulle vi till några affärer till, men de hade stängt =(

Nu är jag trött, sover som en kratta om nätterna. Blää!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0