What else is new?

Nytt år. Börjar nästan i katastrof.
Vad har jag att vänta 2009? Det vill jag nästan inte veta.
Känns inte jättespännande.


Som man bäddar får man ligga kanske? Fast gårdagen kunde jag faktiskt inte göra något åt. Aldrig mer sånt.
Detta årets nyårsafton ska fan planeras, det vill jag lova. Annars dör jag. PÅ riktigt denna gången.
Visst, allt var inte pest. Nej nej, vissa stunder var det faktiskt nästan roligt. Men det mesta var INGET för mig. Jag kan konsten att ställa till det för mig själv, jag försökte ändå. Med allt jag hade.

Ny bloggdesign på väg, jag hoppas på nåt riktigt bra. Vilket jag tror att jag får oxå! =D

// jessiie //

Ge mig nåt att hoppas på och längta efter, så jag orkar vidare nu.

Kommentarer
Postat av: Christian

Bara att se framåt o glömma de tradiga så löser de sig! Imorgon e en ny dag =)

2009-01-02 @ 00:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0