Veta att jag räcker till

Troligtvis lär jag hinna imorron. INGEN SKOLA JU! =D

Helen Sjöholm - Gabriellas Sång<3 In Love with that song!
Lyssnar på den hela tiden, funderar över mitt liv, sjunger med och har mig.

Vad är det jag håller på med egentligen? Det vet jag knappt, allt är bara upp och ner. Nästan iaf, bara jag som råder över mitt eget liv. Det vet jag väldigt väl, ändå känns allt så okontrollerat.
Känns bara som att jag gör, utan någon större tanke på vad det är jag faktiskt gör. Tror att det kommer slå tillbaka på mig, snart. Med ganska stor kraft!

Skyll mig själv får jag nog säga.



Soo, en utmaning för mig säger du Josefajn. Jaa, men som diskuterat. Du vet vad som kan hända. Haha!
You don't want be in THAT grupp! Hahahaah! ;P

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Jesper

Haha okej, kanske får testa det nästa gång :p Jag brukar alltid härda ut och ta smällen men det e kanske dumt eg.

2009-01-22 @ 23:49:29
URL: http://onemanrevolution.blogg.se/
Postat av: Egoina

neeej. phish food rockar skiten ur fudge brownie!

2009-01-23 @ 09:28:22
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0