Trying everything to....

jaha

bloggtorka eller nåt, känns mest som att jag skriver bara för att jag ska. blir inte så jättebra då.
jag är lite pinsam, inga detaljer behövs delges. men pinsam är jag iaf, usch alltså!

skola hela veckan lång också, inte så jävla spännande. helt långa dagar också, man blir ju helt trött av bara tanken. men är det en gruppuppgift så är det, då måste man helt enkelt bege sig dit. man kan inte svika laget. även om man hade velat :O (jag vet att Josefin är med mig på detta, haha :P) vi är skoltrötta, så jävla smart!

tidig kväll tror jag, blev INGEN sömn inatt. fyyy faaan säger jag bara, somna på föreläsning is the shiet! =D

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: särskola

skoltrött efter bara en termin? lol!

2009-01-20 @ 15:45:56
Postat av: Josefin

jag har nog aldrig någonsin under mina år i skolan varit pepp så. usccchhhh

2009-01-21 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0