The walls are closing in on you

Tisdag.

Dagarna bara springer förbi, utan att jag direkt hinner med faktiskt. Men det gör inget på nåt vis, tiden får gärna gå fort. Så att vintern försvinner och våren kommer med allt vad den innebär. Någon mer än jag som längtar?
Har knappt tid för nåt längre, det känns åtminstone som det. Jag är överallt och ingenstans, en busy woman nu för tiden :P

Snart dags att sätta igång och plugga, jag ser INTE fram emot det. Har ingen lust till det heller, men det måste ju tyvärr göras. Annars blir det inte särskilt bra. Dock har jag några sidor jag måste kolla in först.

Take Care, Bye Bye Then!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, de står mellan dej o en till tjej :p haha!

2009-01-13 @ 10:36:58
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0